måndag 5 juni 2017

Oj!

Tiden bara rullar iväg. Hinner inte blogga! Jag har rättat tre prov och satt 270 betyg. Idag blev jag klar. Typ... Ska kontrollera dem en gång till imorgon innan jag trycker på sänd.

Annars då? Njuter av långledighet. Spelar golf, städar, tränar, lagar mat, stänger ner instagramkonto, bakar rabarberpaj, ser Sherlock Holmes, tvättar, stryker, shoppar och så vidare. Ni vet, lever. Lever mitt liv. Hinner inte blogga? Vill inte blogga? Vet inte...

Det rullar på så fort. Jag har SJU arbetsdagar kvar innan semestern. Sju. Jag är typ fortfarande kvar i mars/april. Var tar tiden vägen? Jag hinner inte med...

Vad händer i världen? Ytterligare ett terrordåd i London. Där var vi förra veckan... Jag och min familj. Otäckt! Vad håller de på med? Oskyldiga människor? 

221b Baker street... Från London! 

Från i fredags! 

Från tidigare idag! 

Måste börja plugga ny koreografi! 




2 kommentarer:

  1. Grattis till att betyg och prov är klara för denna termin. Bra jobbat! Njut nu av att det är klart för denna gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, nu är det bara SJU arbetsdagar kvar som ska göras, sen välbehövlig semester! 🌞

      Radera